Tani që jemi në rrjedhën e muajit të shenjtë Ramazanit, (12 Prill – 12 Maj) ka pyetje të rëndësishme që entuziastët e palestrës kanë në lidhje me mbajtjen e regjimeve të tyre të stërvitjes gjatë agjërimit.

Qëndrimi i aftë gjatë kësaj kohe lutjeje dhe agjërimi mund të duket i vështirë, por gjithsesi mund ta menaxhoni duke përdorur një strategji.

Megjithëse ata që mbajnë agjërimin nuk lejohen të pinë ujë ose të hanë nga lindja e diellit deri në perëndim të diellit, ekspertët e fitnesit sugjerojnë se mund të trajtohen ushtrime dhe ruajtja e një jetese të shëndetshme.

The Independent u kërkoi tre trajnerëve personalë myslimanë praktikues të ndajnë këshillat e tyre për t’u mbajtur në formë gjatë muajit tjetër:

  1. Hidratohuni në mëngjes

Pirja e ujit sa më shumë që të jetë e mundur ndërmjet Iftarit (vaktit tuaj të perëndimit të diellit) dhe Suhoor (vaktit para agimit) mund t’ju ndihmojë të zvogëloni rrezikun e dehidrimit gjatë ditës, veçanërisht nëse jeni duke planifikuar të bëni stërvitje në një moment, thotë traineri personal Sunny Salique.

“Është i vetmi ujë që mund të kesh deri në perëndim të diellit, që do të thotë se po agjëron për më shumë se 12 orë”.

“Unë zakonisht kam rreth katër gota të mëdha uji pak para lindjes së diellit, për t’u siguruar që jam i hidratuar për ditën në vazhdim.”

  1. Gjeni orën tuaj të artë

Nëse jeni duke agjëruar, sigurohuni që të gjeni një kohë stërvitjeje që ju përshtatet më së miri, pasi kjo ndryshon për secilin person.

“Unë personalisht stërvitem në mbrëmje, disa orë pasi e kam prishur agjërimin, pasi do të thotë që mund të pi ujë gjatë seancave të mia dhe të mos shqetësohem për dehidratimin”, thotë Salique.

Nga ana tjetër, Souad Gharib, pronare e një shërbimi trajnimi personal vetëm për gratë, thotë se kryerja e stërvitjeve të saj herët gjatë ditës e ndihmon atë të ndjehet e energjisë gjatë orëve sfiduese të pasdites, kur uria dhe lodhja zakonisht mund të vendosen.

  1. Anëtarësohuni në një palestër 24-orëshe

Nëse ju pëlqen të pompon me hekura në palestër, nuk ka nevojë të sakrifikoni mënyrën tuaj të preferuar të ushtrimit.

“Shumica e palestrave mbyllen në orën 22:00, por nëse bashkoheni në një palestër lokale 24-orëshe për muajin e Ramazanit, kjo ju jep fleksibilitet për të bërë stërvitje pasi të keni prishur agjërimin ose midis lutjes”, thotë Salique.

“Sigurisht që mund të punosh në shtëpi, por mua më pëlqen të dal jashtë dhe të jem në një mjedis të ri.”

  1. Provoni stërvitjen për forcë

Ju mund të jeni adhurues i stërvitjeve HIIT, por këshillohet të kaloni në stërvitje jo aq intensive me përsëritje më të ulëta dhe më shumë kohë pushimi.

“Më pëlqen të bëj stërvitje mjaft të ngadalta gjatë Ramazanit dhe zakonisht zgjedh të bëj stërvitje për forcë”, thotë Gharib.

“Në atë mënyrë unë mund të vazhdoj me ditët e këmbëve, ditët e sipërme të trupit dhe ditët e ndara, por nuk po punoj në një mënyrë ku djersit shumë dhe ndjehem e etur. Është e ngadaltë dhe e kontrolluar për mua nuk ka të bëjë me shkatërrimin e më të mirës time personale ”.

  1. Hani një mëngjes të mbushur

“Hani një mëngjes të mirë (para lindjes së diellit) me karbohidrate komplekse”, këshillon Salique.

“Për mua që përfshin shumë tërshërë dhe arra me hurma dhe banane, pasi kjo do t’ju japë energji me çlirim të ngadaltë gjatë ditës dhe do t’ju mbajë më të ngopur për më gjatë.”

  1. Bëni kohë për shërim

Pushimi midis ushtrimeve është thelbësor për riparimin e trupit tuaj dhe për të korrur përfitimet e stërvitjes.

Por kur zgjoheni herët për t’u lutur dhe po shkoni për të fjetur vonë gjatë Ramazanit, mund të jetë e ndërlikuar të merrni gjumin që ju nevojitet.